lördag 13 april 2013

Oplanerat GymPass

Min underbart Gulliga Kollega fixade så jag skulle jobba i Trelleborgs butiken idag istället för i Lund vilket gjorde att jag kunde cykla bort till Gymmet före jobb, ökade på ytterligare 2 minuter på löpningen idag och jag sprang med ett leende, det gick så otroligt lätt och Astman märkte jag inte så mycket av, om det var pga renare luft i lokalen eller om det faktiskt är så att jag fått bättre flås eller inte kan jag inte svara på, troligen en kombination.

Iaf jag ställer alltid Timern på löpbandet, och i torsdags ökade jag upp från 20 min till 23 min, idag tänkte jag att nu ska jag jobba så jag la till 2 minuter, när 23 minuter hade gått ville jag ändra timern till 30 minuter men det gick inte så när 25 minuter hade gått varvade jag ner. Snart ska jag ställa distansen istället för Timern, men väntar nån vecka till med det...

Efter Löpbandet blev det 10 minuter med Roddmaskinen med motstånd 10 kilo, sedan körde jag maskiner i 30 minuter innan jag fick skynda mig in i duschen och göra mig klar för jobb.

Nu återstår frågan bara om jag hinner träna imorgon innan vi ska ha främmande, Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar