torsdag 18 april 2013

men det var väl självaste faan

men va faaan? ställde in distansen på löpbandet idag, 6km skulle jag springa hade jag bestämt mig för. efter knappt 1km börjar vänsterbenet kännas konstigt, lite krampigt lixom, fortsätter att springa, smärtan gör mer och mer ont, pausar och stretchar, på det igen, efter 3,94 km hade jag så ont så jag hade inget annat val än att kliva av, kramper och det kändes som en eller flera nerver hade hamnat i kläm, gick därför över på maskinerna och körde styrka i 45 minuter istället, sedan gick jag till Benpressen och körde faktiskt 50 rep på 40 kilo innan jag avslutade med plankan och stretching.

När jag cyklade hem släppte smärtan och när jag kom hem kunde jag gå normalt på benet fast med lite känningar, så jag tänkte att jag kör lite försiktig kondition ikväll istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar