fredag 8 mars 2013

3,5 km på löpbandet

Det blev dåligt med bloggandet den här veckan, vi fick ta bort vår älskade gammel hund i i Onsdags & då vänds världen upp & ner.

Trots dettA svåra så var jag ute på Powerwalk i onsdags kväll, 4,9 km, i torsdags dvs igår blev det 2 powerwalks rundor i stormen som råder här i sydliga Skåne. Första rundan blev 3 km, den andra 3,7

Idag var det så dags för gymmet igen. Cyklade dit i storm & motvind så klart vilket gjorde att jag kände mig uppvärmd redan när jag kon dit. Började iaf med crosstrainern & 20 minuter på den, drygt 3km blev det, körde sedan stryka i 15 minuter plus inte mindre än 110 situps. Gick sedan upp på löpbandet & sprang , det gick förvånansvärt lätt & 3,5 km orkade jag utan paus, är imponerad av mig själv.

Imorgon är det vilodag & på söndag både löpträning & Powerwalk utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar