tisdag 5 mars 2013

Ett Ufo gör Entré

Det var precis så jag kände när jag kom in på gymmet idag: "hej hej här kommer ett ufo och gör entré"
men jag blev snabbt varm i kläderna:

Jag började med 20 minuter på CrossTrainern för att sedan köra rygg, armar och mage i 20 minuter innan jag avslutade med 15 minuter på Crosstrainern, det kändes så bra och jag fick snabbt tillbaka känslan som jag hade för 2 år sedan, tänk att den sitter i så hårt, men det är klart har man tränat hela sitt liv innan så ....

Efter dagishämtning och matlagning så tog jag med mig min Lillebror och min yngsta hund för den vanliga tisdags Powerwalken, 3, 99 kilometer och 45 minuter senare sitter jag nu här. Det blir inget gym imorgon utan bara kondition i form av Powerwalk och sedan den vanliga vardagsmortionen förståss, cykel och gång. Gymmet blir det först igen på Fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar